מיכל עובדת במסעדה שיש בה תפריטים ממוחשבים. בחלק העליון של התפריט יש באנר קבוע עם פרסומת. כדי להגביר את הסיכוי שהלקוח יסתכל על הפרסומת הם רוצים שהיא תופיע כמה שיותר זמן מול העיניים של הלקוח. לפי חוק היק היימן, באיזו קומבינציה כדאי למפרסמים לבחור? בכל מסך (מלבד האחרון) יש כפתור למעבר למסך הבא, בהנחה ולא רוצים מנה מהמסך הנוכחי. הנח זמן מעבר ממסך למסך זניח. יש להשתמש בנתונים הבאים: ,a = 0, b = 1 RT = a + bLog2(N)
מיכל עובדת במסעדה שיש בה תפריטים ממוחשבים. בחלק העליון של התפריט יש באנר קבוע עם פרסומת. כדי להגביר את הסיכוי שהלקוח יסתכל על הפרסומת הם רוצים שהיא תופיע כמה שיותר זמן מול העיניים של הלקוח. לפי חוק היק היימן, באיזו קומבינציה כדאי למפרסמים לבחור? בכל מסך (מלבד האחרון) יש כפתור למעבר למסך הבא, בהנחה ולא רוצים מנה מהמסך הנוכחי. הנח זמן מעבר ממסך למסך זניח. יש להשתמש בנתונים הבאים: ,a = 0, b = 1 RT = a + bLog2(N)
* השאלה נוספה בתאריך: 11-07-2023