לפי איזו גישת תהליך למידה מתואר כי הכרחי להתמקד בהתנהגות הסמויה של האדם ולא רק להתייחס להתנהגות הגלויה; לא ניתן להבין את תגובת האדם ו/או להחליט מה ישמש עבורו חיזוק משמעותי, אם לא נתייחס לתהליך ההבנה שלו.
לפי איזו גישת תהליך למידה מתואר כי הכרחי להתמקד בהתנהגות הסמויה של האדם ולא רק להתייחס להתנהגות הגלויה; לא ניתן להבין את תגובת האדם ו/או להחליט מה ישמש עבורו חיזוק משמעותי, אם לא נתייחס לתהליך ההבנה שלו.
* השאלה נוספה בתאריך: 28-07-2023