דוגמה אסם בפרסומות של הקורונה הם שילבו מוזיקה את השיר לתת ועצם החיבור בין השיר למותג מייצר תחושה חיובית אצל הצרכן. השיר מחובר לזיכרון הקולקטיבי של החברה הישראלית וכשהוא בא בצימוד למותג אנחנו משייכים את החיבור לזיכרון הקולקטיבי על המותג.
איזו גישת למידה מתוארת כאן?
דוגמה אסם בפרסומות של הקורונה הם שילבו מוזיקה את השיר לתת ועצם החיבור בין השיר למותג מייצר תחושה חיובית אצל הצרכן. השיר מחובר לזיכרון הקולקטיבי של החברה הישראלית וכשהוא בא בצימוד למותג אנחנו משייכים את החיבור לזיכרון הקולקטיבי על המותג.
איזו גישת למידה מתוארת כאן?
* השאלה נוספה בתאריך: 28-07-2023