לפי מודל עומרי שמיר- קבוצות בפייסבוק נגד חברות תקשורת של צרכנים שהיו לקוחות של החברות ומרגישים שנעשה להם עוול ויוצאים כנגד אותה החברה. הפירמה יכולה להגיב בהתעלמות, הכחשה או פתיחת דיאלוג מול הצרכן כדי לפתור את הבעיה.
דוגמה לאיזו צרכנות מתוארת הנ״ל?
לפי מודל עומרי שמיר- קבוצות בפייסבוק נגד חברות תקשורת של צרכנים שהיו לקוחות של החברות ומרגישים שנעשה להם עוול ויוצאים כנגד אותה החברה. הפירמה יכולה להגיב בהתעלמות, הכחשה או פתיחת דיאלוג מול הצרכן כדי לפתור את הבעיה.
דוגמה לאיזו צרכנות מתוארת הנ״ל?
* השאלה נוספה בתאריך: 28-07-2023