הארגון צריך לפעול באופן כזה שהעובדים שלו יחושו סיפוק ושליחות. כלומר מידת הזדהות של העובדים עם ערכי התאגיד היא מדד מצויין לתפיסה הכללית הרווחת בקרב הציבור הרחב. מעבר לך תחושה זו מגבירה את המוטיבציה ונוצר כאן מעגל קסמים שמשפיע ישירות על הצלחת העסק
איזו אסטרטגיה שמאחורי אחריות תאגידית (יש 6) מתוארת כאן?
הארגון צריך לפעול באופן כזה שהעובדים שלו יחושו סיפוק ושליחות. כלומר מידת הזדהות של העובדים עם ערכי התאגיד היא מדד מצויין לתפיסה הכללית הרווחת בקרב הציבור הרחב. מעבר לך תחושה זו מגבירה את המוטיבציה ונוצר כאן מעגל קסמים שמשפיע ישירות על הצלחת העסק
איזו אסטרטגיה שמאחורי אחריות תאגידית (יש 6) מתוארת כאן?
* השאלה נוספה בתאריך: 28-07-2023