MBA מנהל עסקים - אריאל שיווק 203222

לחץ כאן לכל השאלות

הקמפיין של סמסונג ומרתון תל אביב נועד לקידום פעילות קהילתית במסגרת אירוע הספורט הפופולרי. הקמפיין פורסם בטלויזיה ע״י פרסומת מצוירת שמדגימה כיצד שיתוף הפעולה של עמותת פתחון לב מאפשר לרצי המרתון לעשות משהו טוב "על הדרך": מודדים את הקלוריות שנשרפו ותורמים מוצרי מזון לפי ערך זהה. כתוצאה מסרטון זה רצים רבים נרשמו למירוץ כדי לעשות טוב לפי קלמן, איזה תהליך מתואר כאן?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2023