קבוצות בפייסבוק יוצאות נגד חברות תקשורת של צרכנים שהיו לקוחות של החברות ומרגישים שנעשה להם עוול ויוצאים כנגד אותה החברה. הפירמה יכולה להגיב בהתעלמות, הכחשה או פתיחת דיאלוג מול הצרכן כדי לפתור את הבעיה
איזה סוג צרכנות מתוארת כאן?
קבוצות בפייסבוק יוצאות נגד חברות תקשורת של צרכנים שהיו לקוחות של החברות ומרגישים שנעשה להם עוול ויוצאים כנגד אותה החברה. הפירמה יכולה להגיב בהתעלמות, הכחשה או פתיחת דיאלוג מול הצרכן כדי לפתור את הבעיה
איזה סוג צרכנות מתוארת כאן?
* השאלה נוספה בתאריך: 30-07-2023