ניהול יסודות השכנוע והפרזנטציה

לחץ כאן לכל השאלות

התקשרת למחלקת הארנונה בעיר מגורייך על מנת לברר את זכאותך להנחה. על הקו היתה מערכת אוטומטית שאמרה: "מיד נענה לפנייתך. מיקומך בתור הוא 12". כעבור דקה לערך נאמר לך: "מיד נענה לפנייתך. מיקומך בתור הוא 11" וכו' עד שקיבלת מענה אנושי. רב הלקוחות מדווחים כי היה להם נעים יותר לדעת את מיקומם בתור וכי זה סייע להם להמתין ביתר סבלנות (גם אם בפועל נאלצו להמתין יותר) מאשר לשמוע מע' אוטומטית שרק אומרת: "מעד נענה לפנייתך". באמצעות מה ניתן להסביר זאת?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 13-07-2017