לאחרונה השיקה תנובה את סדרת תנובה GOLD הכוללת יוגורטים מועשרים. לדברי מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה :
"בני ה65- ומעלה אליהם אנו פונים בסדרת GOLD מהווים כיום כ12%- מהאוכלוסייה בישראל עובדים, ולצד זה חלקם עדיין תומך בהורים מבוגרים ובילדים בוגרים." (כמיליון איש). הם דינמיים, עוסקים בספורט ובפעילויות חברתיות, טסים לחו"ל ומטיילים בארץ ורבים מהם עדיין עובדים, ולצד זה חלקם עדיין תומך בהורים מבוגרים ובילדים בוגרים."
על פי הנאמר , באילו מאפייני פילוח השתמשה "תנובה" כדי לאפיין את שוק המטרה עבור המוצר החדש שלה?
לאחרונה השיקה תנובה את סדרת תנובה GOLD הכוללת יוגורטים מועשרים. לדברי מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה :
"בני ה65- ומעלה אליהם אנו פונים בסדרת GOLD מהווים כיום כ12%- מהאוכלוסייה בישראל עובדים, ולצד זה חלקם עדיין תומך בהורים מבוגרים ובילדים בוגרים." (כמיליון איש). הם דינמיים, עוסקים בספורט ובפעילויות חברתיות, טסים לחו"ל ומטיילים בארץ ורבים מהם עדיין עובדים, ולצד זה חלקם עדיין תומך בהורים מבוגרים ובילדים בוגרים."
על פי הנאמר , באילו מאפייני פילוח השתמשה "תנובה" כדי לאפיין את שוק המטרה עבור המוצר החדש שלה?
* השאלה נוספה בתאריך: 25-03-2024