אסטרטגיה עסקית אסטרטגיה עסקית - 2024, סמסטר א

לחץ כאן לכל השאלות

חברת אּוֶּבר היא חברה אמריקאית המספקת שירות תיאום/קריאה לנסיעה שיתופית דרך האינטרנט. החברה, שמקום מושבה בקליפורניה ,מפתחת משווקת ומפעילה את היישומון Uber המאפשר יצירת קשר ותשלום. אּוֶּבר שהתחילה את פעילותה בארה"ב, משקיעה מאמצים רבים בצמיחה והתרחבות גלובלית. לאחרונה ה בלעדי עם חברת 'קארים' - חברת שיתופי נסיעות בעולם הערבי. נתון כי: I . אּוֶּבר פיתחה אלגוריתמיקה מורכבת וייחודית המאפשרת את תיאום הנסיעות לפי אזורים ותמחור ה II . אּוֶּבר ממשיכה לפתח את האלגוריתמיקה שלה ואת היישומון המופעל, בעזרתן היא מציעה למשתמ ע"י המתחרות שלה. III . היישומון נוח מאד לשימוש והוא דורג במקום הראשון ע"י הנוסעים בקטגוריית הנסיעות המשותפות. IV .אלגוריתם תיאום הנסיעות המאפשר את פעילותו של היישומון, מוגן בפטנט, תוקפו יפוג בשנת 2030 V .לאף אחת מחברות הנסיעה השיתופית בעולם המערבי, מלבד אּוֶּבר, אין שיתוף פעולה עם מדינות VI . היישומון של אּוֶּבר תורגם לערבית וישמש לפעילותן המשותפת של אּוֶּבר וחברת 'קארים' במדינות VII .אּוֶּבר משתמשת באלגוריתמיקה זהה בכל המדינות בהן היא פועלת ברחבי העולם, היישומון עצמו פ להשתמש בו בשפות רבות. בהסתמך על הנתונים ניתן לאמר כי –

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 25-03-2024