ניהול מצבי לחץ ושחיקה בעבודה

לחץ כאן לכל השאלות

רינת, שלומי ונמרוד מנהלים במקצועות מתן שירות. רינת מקפידה שדלת משרדה תהיה סגורה כל שעות היום ועורכת "סידורים" אישיים בדרך לביקורי הבית, שלומי מאזין מן הצד לעובדים וללקוחות ואיננו משתף את בת זוגו בלחצי העבודה, ונמרוד מתייחס למקרים בעבודה כאל "מקרים מעניינים" ומנתח את המאפיינים בצורה מרוחקת ואובייקטיבית. מהן דרכי ההתגוננות ממגע עם אנשים בהן נוקטים העובדים הללו?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 15-07-2017