את זירת המשקאות הישראלית כבש רד בול בסערה. זה החל במועדונים ובבארים ועבר
למסעדות, מועדוני כושר, תחנות דלק, מינימרקטים, פיצוחיות ולפני כחצי שנה גם
לרשתות השיווק. כיום מוערך שוק משקאות האנרגיה בכ- 25 מיליון שקל בשנה, בעוד
כשלוש שנים, עפ"י הערכות זהירות עתיד השוק להגיע לכ- 75 מיליון שקל.
את פוטנציאל השוק הזה לא ימצה רד בול לבדו. מי עדן תשווק את המותג הבריטי
SILVER וחמישה מותגים נוספים צפויים להיכנס לשוק. זהו שוק עתיר תחרות.
באיזה שלב במחזור חיים מצויה רד בול?
את זירת המשקאות הישראלית כבש רד בול בסערה. זה החל במועדונים ובבארים ועבר
למסעדות, מועדוני כושר, תחנות דלק, מינימרקטים, פיצוחיות ולפני כחצי שנה גם
לרשתות השיווק. כיום מוערך שוק משקאות האנרגיה בכ- 25 מיליון שקל בשנה, בעוד
כשלוש שנים, עפ"י הערכות זהירות עתיד השוק להגיע לכ- 75 מיליון שקל.
את פוטנציאל השוק הזה לא ימצה רד בול לבדו. מי עדן תשווק את המותג הבריטי
SILVER וחמישה מותגים נוספים צפויים להיכנס לשוק. זהו שוק עתיר תחרות.
באיזה שלב במחזור חיים מצויה רד בול?
* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2017