הנדסה עקרונות השיווק להנדסה

לחץ כאן לכל השאלות

את זירת המשקאות הישראלית כבש רד בול בסערה. זה החל במועדונים ובבארים ועבר למסעדות, מועדוני כושר, תחנות דלק, מינימרקטים, פיצוחיות ולפני כחצי שנה גם לרשתות השיווק. כיום מוערך שוק משקאות האנרגיה בכ- 25 מיליון שקל בשנה, בעוד כשלוש שנים, עפ"י הערכות זהירות עתיד השוק להגיע לכ- 75 מיליון שקל. את פוטנציאל השוק הזה לא ימצה רד בול לבדו. מי עדן תשווק את המותג הבריטי SILVER וחמישה מותגים נוספים צפויים להיכנס לשוק. זהו שוק עתיר תחרות. באיזה שלב במחזור חיים מצויה רד בול?

1
done
הרדבול נמצא בשלב הצמיחה. המאפיינים העיקריים של שלב זה הם: מכירות בעליה מהירה, כניסה של מתחרים חדשים, עליה ניכרת ברווחים, לקוחות מסוג מאמצים מקדימים ורוב מקדים, יעדים שיווקיים של מיקסום נתח השוק. מאפייני הלקוחות שיאמצו את הרד בול בשלב זה הם: מאמצים מקדימים – מובילי דעה שבחרו להשתמש במוצר לאחר בדיקתו, בעלי נטייה לאמץ חידושים. רוב מקדים – שקולים, יאמצו את המוצר לפני האדם הממוצע ולאחר שמספיק אנשים התנסו בו.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2017