ד"ר פישר השיקה לקראת הקיץ תחליב הגנה בשם "אולטרסול קידס", המשווק בקופסה המכילה 20 אריזות אישיות לשימוש חד פעמי. הרעיון לשווק את התחליב באריזות אישיות נולד בעקבות שיחות עם צרכנים, שביקשו לצייד את ילדיהם בתחליב הגנה בדרך לגן, בית ספר או לקייטנה כך שהבקבוק לא יכביד עליהם. כל אריזה אישית מכירה 7 מ"ל של תחליב איזו גישה שיווקית מוצגת בקטע?
ד"ר פישר השיקה לקראת הקיץ תחליב הגנה בשם "אולטרסול קידס", המשווק בקופסה המכילה 20 אריזות אישיות לשימוש חד פעמי. הרעיון לשווק את התחליב באריזות אישיות נולד בעקבות שיחות עם צרכנים, שביקשו לצייד את ילדיהם בתחליב הגנה בדרך לגן, בית ספר או לקייטנה כך שהבקבוק לא יכביד עליהם. כל אריזה אישית מכירה 7 מ"ל של תחליב איזו גישה שיווקית מוצגת בקטע?
* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2017