הנדסה עקרונות השיווק להנדסה

לחץ כאן לכל השאלות

בהלבשה תחתונה התמרוץ של המוכרות הוא מאוד משמעותי, לפעמים הרבה יותר מפרסום. הסיבה לכך היא שכשנשים נכנסות לחנות קמעונאית שמחזיקה מספר יצרנים, הן לא מכירות את המותגים. על-פי רוב הן מגיעות לחנות ומבקשות חזייה, ולא חזייה של יצרן מסוים. למוכרות יש למעשה יד חופשית להציע להן מוצרים כפי שהן רואות לנכון. איזו אסטרטגית קידום מתאימה לאור הקריטריונים הללו?

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2017