במחקר שנערך בסופר מקומי בארה"ב בשנת 2001 נמצא כי צרכנים חשים עומס- יתר כאשר מגוון האפשרויות רחב, וגורם להם תחושה של תסכול וקושי מתהליך הבחירה ולרמת ביטחון נמוכה יחסית בהצלחת הבחירה.
זהו תיאור של:
במחקר שנערך בסופר מקומי בארה"ב בשנת 2001 נמצא כי צרכנים חשים עומס- יתר כאשר מגוון האפשרויות רחב, וגורם להם תחושה של תסכול וקושי מתהליך הבחירה ולרמת ביטחון נמוכה יחסית בהצלחת הבחירה.
זהו תיאור של:
* השאלה נוספה בתאריך: 09-04-2024