ממחקר שבחן את הפרסום של רשתות שיווק הגדולות למזון, עלה כי הצרכנים אומנם מחייכים אל הקופאיות, אך אין הם שמים לב למסרים השיווקיים שעל חולצותיהן. לעומת זאת, הם מזהים היטב מסרים שיווקיים שמודבקים למדפים. איזה עקרון של אסכולת הגשטאלט בא לידי ביטוי במסקנה זו של החוקרים?
ממחקר שבחן את הפרסום של רשתות שיווק הגדולות למזון, עלה כי הצרכנים אומנם מחייכים אל הקופאיות, אך אין הם שמים לב למסרים השיווקיים שעל חולצותיהן. לעומת זאת, הם מזהים היטב מסרים שיווקיים שמודבקים למדפים. איזה עקרון של אסכולת הגשטאלט בא לידי ביטוי במסקנה זו של החוקרים?
* השאלה נוספה בתאריך: 09-04-2024