לעיתים, יש לצרכנים דחף כמעט בלתי נשלט לאכול חטיפים מתוקים. הדבר מתעורר בעיקר במהלך תקופת מבחנים. ויחד עם זאת, מרבית הצרכנים מצליחים להשתלט על הדחף ולאכול כמות סבירה ביותר של חטיפים מתוקים. בהתייחס לגישה הפסיכולאנליטית- מהו המרכיב שמוביל לתחושת דחף זו, ומהו המרכיב שמאזן את התחושה?
לעיתים, יש לצרכנים דחף כמעט בלתי נשלט לאכול חטיפים מתוקים. הדבר מתעורר בעיקר במהלך תקופת מבחנים. ויחד עם זאת, מרבית הצרכנים מצליחים להשתלט על הדחף ולאכול כמות סבירה ביותר של חטיפים מתוקים. בהתייחס לגישה הפסיכולאנליטית- מהו המרכיב שמוביל לתחושת דחף זו, ומהו המרכיב שמאזן את התחושה?
* השאלה נוספה בתאריך: 09-04-2024