ניהול התנהגות צרכנים

לחץ כאן לכל השאלות

ראובן (אותו בחור משאלה קודמת), אשר היה מתוסכל מהבעיות החוזרות והנשנות במכונה, החליט לבדוק האם הדבר נפוץ גם בקרב לקוחות אחרים. הוא גילה שלאף אחד מהלקוחות האחרים לא הייתה בעיה כזו עם מכונת הקפה, והוא עצמו מעולם לא חווה בעיות עם מוצרים אחרים של החברה. בנוסף, לראובן לא היו בעיות דומות עם מכונות הקפה של חברות אחרות. בהתאם לתאוריית הייחוס- על מי נופלת האשמה בתקלה במכונת הקפה של ראובן?

1
mood
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 09-04-2024