מנשקי אדם מחשב מנשקי אדם מחשב תשפד

לחץ כאן לכל השאלות

סיסמת השימושיות "המשתמש צודק תמיד" מבטאת את הרעיון -

1
done
by
מיין לפי
by Nati Mordechai
Nati Mordechai 0 נקודות · לפני חודש
מוניטין: 1
הניחוש הטוב ביותר אינו מספיק טוב - תמיד יכולים למצוא משהו לא טוב ברעיון. - המשתמש צודק תמיד - כלומר כאשר המשתמש טוען שמוצר לא מתאים לו, אנחנו חייבים לקבל את זה כמו שזה כך גם לגבי שימושיות - אם משתמש טוען שיש בעיות אז יש בעיות וצריך לקבל ולתקן אותם. - לא תמיד המשתמש צודק - כאשר הוא טוען ודורש בדיוק מה שהוא רוצה הוא יכול לטעות/לא לדעת מה הכי טוב/מה ההשלכות/מה התקציב - המשתמש שלא יודע בשלב האיפיון של המוצר מה המוצר שהכי מתאים )כי הוא לא לוקח בחשבון גורמים שהוא לא מודע אליהם( לכן הוא לא יכול לדעת באמת כיצד לפתור את הבעיה - המשתמשים אינם מעצבים - המתכנתים רוצים פיצ'רים מגניבים אבל המשתמשים רק רוצים שדברים יעבדו וזהו. - מעצבים אינם משתמשים - המתכנתים לא באמת מבינים את המשתמשים. ● קללת הידע - כאשר אנחנו יודעים משהו קשה לנו להבין איך אחרים לא מבינים. ● הכלת יתר - קשה לשים את עצמנו במצבו של אדם שלא יודע. ● אשליית הפשטות - אנחנו חושבים שהדברים הם פשוטים ושוכחים כמה קשה היה לנו במהלך הלמידה שלהם. דברים הם פשוטים עבורנו לא בגלל שהם באמת פשוטים אלא בגלל שאנחנו כבר למדנו אותם. - מנהלי חברות אינם משתמשים - ההחלטות על השימוש בד"כ מתבצעות ע"י מנהלים מסיבות של מחיר או קשרים עם מפתחים. כאשר בעצם המוצר לא מתאים למשתמשים ולכן חייב להתייעץ עם המשתמשים האמיתיים. - פחות זה יותר - יש נטייה להכניס הרבה פיצ'רים למערכת מה שלא בהכרח טוב. כל פיצ'ר יתחרה עם הפיצ'רים האחרים והמשתמשים חייבים לזהות אותם ולדעת מה המטרה של כל אחד מהם. לכן לפעמים נעדיף לא להראות יותר מידי ולחסוך בדברים מיותרים. - תיעוד ועזרה לא - בד"כ משתמשים מעדיפים לא לעבוד עם מדריכים. - הפרטים חשובים - הסברים לא ברורים לא עוזרים למשתמש.
by

* השאלה נוספה בתאריך: 16-08-2024