חברת מוצרי מזון יוצאת בקמפיין חדש ומקדמת את הפסטה אותה היא משווקת באמצעות סדרת תצלומי יוקרה בהם מוצגת הפסטה כתכשיט. בקמפיין לסדרת פסטה סופר פרימיום נראית דוגמנית עונדת "תכשיטי פסטה": פסטה ספגטי כשרשרת, פסטה כטבעת יוקרתית ופסטה ספירלית כעגיל אטרקטיבי. על איזה עיקרון ארגון תפיסה מתבסס הקמפיין ?
חברת מוצרי מזון יוצאת בקמפיין חדש ומקדמת את הפסטה אותה היא משווקת באמצעות סדרת תצלומי יוקרה בהם מוצגת הפסטה כתכשיט. בקמפיין לסדרת פסטה סופר פרימיום נראית דוגמנית עונדת "תכשיטי פסטה": פסטה ספגטי כשרשרת, פסטה כטבעת יוקרתית ופסטה ספירלית כעגיל אטרקטיבי. על איזה עיקרון ארגון תפיסה מתבסס הקמפיין ?
* השאלה נוספה בתאריך: 13-05-2018