מקדונלדס יצאה בפרסומת למוצר חדש: הפלאפל. בפרסומת מוצגים שני זמרים מפורסמים כאסירים שבורחים מבית הכלא. צרכנים רבים התרעמו על המסר שהיה "חסר טעם ופוגע". מקדונלדס טענה שבסך הכל ניסתה לבדר את הקהל.
כיצד משפיע ההומור על הצרכן?
מקדונלדס יצאה בפרסומת למוצר חדש: הפלאפל. בפרסומת מוצגים שני זמרים מפורסמים כאסירים שבורחים מבית הכלא. צרכנים רבים התרעמו על המסר שהיה "חסר טעם ופוגע". מקדונלדס טענה שבסך הכל ניסתה לבדר את הקהל.
כיצד משפיע ההומור על הצרכן?
* השאלה נוספה בתאריך: 13-05-2018