מודל "ערך המותג" של KELLER מתייחס למערכת הסמנטית של הצרכנים. בשל אופייה הדינמי של המערכת הסמנטית, יתכן שקשר שהיה בעבר עבה, כעת התרופף (למשל הקשר בין המושג "סרט פילם" לבין המותג "מצלמת פוג'י"). השינוי הזה מתבטא גם במודל של KELLER.
על איזה מרכיב במודל של KELLER ישפיע עובי הקשר של המערכת הסמנטית ?
מודל "ערך המותג" של KELLER מתייחס למערכת הסמנטית של הצרכנים. בשל אופייה הדינמי של המערכת הסמנטית, יתכן שקשר שהיה בעבר עבה, כעת התרופף (למשל הקשר בין המושג "סרט פילם" לבין המותג "מצלמת פוג'י"). השינוי הזה מתבטא גם במודל של KELLER.
על איזה מרכיב במודל של KELLER ישפיע עובי הקשר של המערכת הסמנטית ?
* השאלה נוספה בתאריך: 13-05-2018