חברת ד"ר פישר מצאה שאימהות לילדים בגיל הגן יהיו מעוניינות באריזות חד פעמיות של קרם הגנה, עם כמות קטנה, אותה יוכלו הילדים לקחת איתם לשימוש יומי. בעקבות זאת היא פיתחה מוצר חדשני ואיכותי ובנתה קמפיין מכירות חדש לשיווקו. מה התפיסה השיווקית המאפיינת את פעולת החברה?
חברת ד"ר פישר מצאה שאימהות לילדים בגיל הגן יהיו מעוניינות באריזות חד פעמיות של קרם הגנה, עם כמות קטנה, אותה יוכלו הילדים לקחת איתם לשימוש יומי. בעקבות זאת היא פיתחה מוצר חדשני ואיכותי ובנתה קמפיין מכירות חדש לשיווקו. מה התפיסה השיווקית המאפיינת את פעולת החברה?
* השאלה נוספה בתאריך: 22-01-2019