החברה המרכזית למשקאות (משווקי מותג קוקה קולה בישראל) החליטה לייבא מים בבקבוקים של 0.5 ליטרים של המותג הטורקי elmacik ולמכור אותו בסופרמרקטים, מסעדות, פיצוציות ובארים. מה התפסיקה השיווקית שאפיינה את פעילותה של החברה המרכזית למשקאות?
החברה המרכזית למשקאות (משווקי מותג קוקה קולה בישראל) החליטה לייבא מים בבקבוקים של 0.5 ליטרים של המותג הטורקי elmacik ולמכור אותו בסופרמרקטים, מסעדות, פיצוציות ובארים. מה התפסיקה השיווקית שאפיינה את פעילותה של החברה המרכזית למשקאות?
* השאלה נוספה בתאריך: 22-01-2019