חברת צ'יק-צ'יקן המייצרת מוצרי עוף קפואים בארץ, ניצלה את העלויות הנמוכות של הייצור בארץ כדי להיכנס לשוק באירופה במחיר הנמוך ב-50% ממחירי המתחרים, מתוך מטרה להשיג נתח שוק גדול ככל הניתן. החברה נוקטת באסטרטגיה של:
חברת צ'יק-צ'יקן המייצרת מוצרי עוף קפואים בארץ, ניצלה את העלויות הנמוכות של הייצור בארץ כדי להיכנס לשוק באירופה במחיר הנמוך ב-50% ממחירי המתחרים, מתוך מטרה להשיג נתח שוק גדול ככל הניתן. החברה נוקטת באסטרטגיה של:
* השאלה נוספה בתאריך: 22-01-2019