צרכנים בד"כ רוכשים מוצרי ____ באופן יום-יומי עם מינימום השקעה בחיפוש מידע והשוואה בין אפשרויות ולכן ההפצה המתאימה היא הפצה ____, בניגוד לכך מוצרי ____ נרכשים גם הם ללא השוואה בין אפשרויות, אך הצרכן מוכן להשקיע מאמץ רב בקניית המוצר ולכן ההפצה המתאימה היא ____.
צרכנים בד"כ רוכשים מוצרי ____ באופן יום-יומי עם מינימום השקעה בחיפוש מידע והשוואה בין אפשרויות ולכן ההפצה המתאימה היא הפצה ____, בניגוד לכך מוצרי ____ נרכשים גם הם ללא השוואה בין אפשרויות, אך הצרכן מוכן להשקיע מאמץ רב בקניית המוצר ולכן ההפצה המתאימה היא ____.
* השאלה נוספה בתאריך: 22-01-2019