צרכנים רוכשים בדרך כלל מוצרי ____ באופן יומיומי עם מינימום השקעה בחיפוש מידע והשוואה בין אפשרויות ולכן ההפצה המתאימה היא הפצה _____. בניגוד לכך, מוצרי ____ נרכשים גם הם ללא תהליך של השוואה בין אפשרויות אך הצרכן מוכן להשקיע מאמץ רב בקניית המוצר ולכן ההפצה המתאימה היא הפצה ____.
צרכנים רוכשים בדרך כלל מוצרי ____ באופן יומיומי עם מינימום השקעה בחיפוש מידע והשוואה בין אפשרויות ולכן ההפצה המתאימה היא הפצה _____. בניגוד לכך, מוצרי ____ נרכשים גם הם ללא תהליך של השוואה בין אפשרויות אך הצרכן מוכן להשקיע מאמץ רב בקניית המוצר ולכן ההפצה המתאימה היא הפצה ____.
* השאלה נוספה בתאריך: 22-01-2019