CRM ניהול קשרי לקוחות

לחץ כאן לכל השאלות

חברת סלולר מעוניינת לאמת את הלקוח הפונה למוקד השירות, ולחסוך זמן בתחקור הלקוח,בחברה הוחלט לשלב אמצעי טכנולוגי מתאים. בחר את ההמלצה הנכונה ביותר והנוחה ביותר מבחינת הלקוח.

1
done
לא ידוע מה התשובה הנכונה
by
מיין לפי
by Aviv Mizrahi
Aviv Mizrahi 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 2
התשובה היא ד' לדעתי. הכי הגיוני וגם המרצה שהעלה מבחן לדוגמא סימן את התשובה הזו
by
by Danielle Borreda
Danielle Borreda 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
מסכימה, הורידו לי נקודות על ג
by

* השאלה נוספה בתאריך: 28-01-2019