דניאלה עובדת כמוכרת בחנות לבגדי ילדים. לפני מספר ימים הגיעה לחנות לקחוה שטענה כי רכשה מוצר פגום. לדניאלה היה ברור כי נעשה שימוש במוצר וכי הוא כובס מספר פעמים. דניאלה פנתה אל הלקוחה בטון מזלזל והלקוחה הגישה נגדה תלונה להנהלת החנות. מיד עם קבלת התלונה נקראה דניאלה לשיחה. היא ציפתה לשיחת נזיפה, אולם פוטרה מהעבודה מיידית ולמרות שביעות הרצון הגבוהה שהביעו מעסיקיה בשיחה. מה תוכלו להגיד על תהליך הענישה בו נקטה ההנהלה עפ"י הקריטריונים שנלמדו לגבי בניית תוכנית משמעת:
דניאלה עובדת כמוכרת בחנות לבגדי ילדים. לפני מספר ימים הגיעה לחנות לקחוה שטענה כי רכשה מוצר פגום. לדניאלה היה ברור כי נעשה שימוש במוצר וכי הוא כובס מספר פעמים. דניאלה פנתה אל הלקוחה בטון מזלזל והלקוחה הגישה נגדה תלונה להנהלת החנות. מיד עם קבלת התלונה נקראה דניאלה לשיחה. היא ציפתה לשיחת נזיפה, אולם פוטרה מהעבודה מיידית ולמרות שביעות הרצון הגבוהה שהביעו מעסיקיה בשיחה. מה תוכלו להגיד על תהליך הענישה בו נקטה ההנהלה עפ"י הקריטריונים שנלמדו לגבי בניית תוכנית משמעת:
* השאלה נוספה בתאריך: 30-01-2019