מנשה מנהל קבוצה קטנה של נציגי שרות לקוחות והוא אחראי גם על הדרכתם. סגנון ההדרכה של מנשה הוא לתפוס את הנציגים כאשר הם עובדים נכון ואז להציע תגמול על ביצוע כהלכה. נציגי שרות הלקוחות עובדים עם לקוחות, מנשה דואג להפתיע אותם בביקורים על מנת לעודד הדרכה, וביצוע נכון של פעולות. הוא מאמין שצורה זו גורמת לנציגים להיות ערניים בכל זמן. כששאר הנציגים מטפלים בלקוחות טלפוניים מנשה דואג לשוחח עם הנציגים לאחר כ- 50 עד 100 שיחות. הוא עוקב אחר השיחות שהם מנהלים דרך מסוף המחשב שלו.
תפיסת הלמידה של מנשה היא דוגמא ל:
מנשה מנהל קבוצה קטנה של נציגי שרות לקוחות והוא אחראי גם על הדרכתם. סגנון ההדרכה של מנשה הוא לתפוס את הנציגים כאשר הם עובדים נכון ואז להציע תגמול על ביצוע כהלכה. נציגי שרות הלקוחות עובדים עם לקוחות, מנשה דואג להפתיע אותם בביקורים על מנת לעודד הדרכה, וביצוע נכון של פעולות. הוא מאמין שצורה זו גורמת לנציגים להיות ערניים בכל זמן. כששאר הנציגים מטפלים בלקוחות טלפוניים מנשה דואג לשוחח עם הנציגים לאחר כ- 50 עד 100 שיחות. הוא עוקב אחר השיחות שהם מנהלים דרך מסוף המחשב שלו.
תפיסת הלמידה של מנשה היא דוגמא ל:
* השאלה נוספה בתאריך: 30-01-2019