מדעי ההתנהגות במנהל מדעי ההתנהגות במנהל

לחץ כאן לכל השאלות

נחמה, מנהלת משאבי אנוש בארגון ס"ס החליטה לבדוק באמצעות ראיונות מה יכול לתרום לשביעות הרצון של העובדים. המסקנות העיקריות שעלו הועברו להנהלת הארגון ופורסמו בפני כלל העובדים, תוך פירוט הדרך בה מיושמות מסקנות אלו במדיניות המחודשת של הארגון. מעשייה של נחמה- פרסום הממצאים לעובדים והשתלבותם במדיניות הארגון משקפים-

1
done
צדק פרוצדורלי-  ההוגנות הנתפסת של תהליך קבלת ההחלטות בארגון. צדק פרוצדורלי מבני – על מנת שההחלטות הארגוניות תיתפסנה כהוגנות יש להקפיד על:  מתן אפשרות לעובדים להביע דעתם בקשר לתהליך קבלת ההחלטות וההחלטה שהתקבלה.  מתן אפשרות לתיקון טעויות.  עקביות ביישום נהלים וחוקים.  קבלת החלטות באופן לא מוטה. צדק פרוצדורלי יחסי – איכות הטיפול הבינאישי.  שקיפות, כבוד ויושר
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 01-02-2019