מדעי ההתנהגות במנהל מדעי ההתנהגות במנהל

לחץ כאן לכל השאלות

אביגדור הוא מנהל מפעל לייצור ברגים שנקלע לקשיים כלכליים. כתוצאה מכך הוא מפטר עובדים רבים ודורש מהעובדים שנותרו להגביר באופן משמעותי את שעות העבודה שלהם. רונן יו"ר וועד העובדים הוזמן לישיבת ההנהלה כדי לדון בדרישות העובדים. הוא תבע תוספת לשכר החודשי 600 ש"ח לכל עובד, אך למעשה היה מוכן להסתפק בתוספת של 150 ש"ח לשכר החודשי. אביגדור הסכים להעלות את שכר העובדים ב 200 ש"ח לחודש בתנאי שהעובדים יקבלו את דרישותיו לגבי הגברת שעות העבודה. טכניקת השכנוע בה השתמש רונן היא:

1
done
" דלת בפרצוף": סירוב לבקשה ראשונה גדולה מעלה סבירות להיענות לבקשה שנייה קטנה יותר. מחייב סמיכות זמנים.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 01-02-2019