אור סטודנט להנדסת מזון, ועליו להגיש עבודה בקורס יצוב מסטיקים. אור קיבל עבודה מוכנה מחבר שעשה את הקורס מלפני שנתיים, והגיש את העבודה כמו שהיא. מתרגלת הקורס שמה לב להעתקה והעלה את אור לוועדת משמעת. בוועדה, הודה אור באשמה, אך טען שבקורס זה קיים מנהג רווח להגיש עבודות מועתקות, משום שההנחיות תמיד חוזרות על עצמן. ע"פ תיאוריית הייחוס של קלי, אור עשה ייחוס _____ להעתקה, באמתעות הטענה שההתנהגות זו מאופיינת ב _______.
אור סטודנט להנדסת מזון, ועליו להגיש עבודה בקורס יצוב מסטיקים. אור קיבל עבודה מוכנה מחבר שעשה את הקורס מלפני שנתיים, והגיש את העבודה כמו שהיא. מתרגלת הקורס שמה לב להעתקה והעלה את אור לוועדת משמעת. בוועדה, הודה אור באשמה, אך טען שבקורס זה קיים מנהג רווח להגיש עבודות מועתקות, משום שההנחיות תמיד חוזרות על עצמן. ע"פ תיאוריית הייחוס של קלי, אור עשה ייחוס _____ להעתקה, באמתעות הטענה שההתנהגות זו מאופיינת ב _______.
* השאלה נוספה בתאריך: 01-02-2019