המוצר החדש של HOT משיקה מוצר טלוויזיה אינטרנטי - בלי ממיר, חבילה מוזלת.
Next - מותג הטלוויזיה חדש - מיועד לקהלים צעירים. ניתן יהיה לצפות בתכנים באמצעות מחשב, סמארטפון או טאבלט.
27.3.2017
דרמה בעולם הטלוויזיה. חברת הכבלים HOT מכריזה כעת על נקסט (Next) - מותג טלוויזיה חדש. המוצר החדש פונה לצעירים, סטודנטים ולקוחות בלי טלוויזיה - אנשים שכיום אינם מנויים לפלטפורמה רב ערוצית והסיכוי שיצטרפו לחבילה רב ערוצית מלאה הוא נמוך. HOT משיקה את Next עם שתי חבילות מוצרים, חבילה תוכן ישראלית בשם Next IL וחבילת תוכן זרה בשם Next Global, כל אחת במחיר של 49 שקל וניתן לרכוש את שתיהן במחיר מוזל של 69 שקל לחודש.
חבילות הטלוויזיה החדשות מיועדות כאמור לקהלים צעירים. ניתן יהיה לצפות בתכנים באמצעות מחשב, סמארטפון או טאבלט. כמובן שלקוחות מתוחכמים יכולים "להזרים" את התכנים לטלוויזיה בסלון אך זו אינה מטרת החבילה.
"בשנה וחצי האחרונות עשינו הרבה ניסיונות בעולם האונליין והעלינו תכנים באופן מסודר ל-ynet ול-youtube והגענו למיליוני צפיות באונליין", הסבירה מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין על המהלך.
"יש בישראל כ-19% מהאוכלוסיה שאין להם טלוויזיה רב ערוצית והם יכולים להיות צופים שלנו (נתון זה אינו כולל ערבים וחרדים, א"ז). יצרנו עבורם מוצר דיגיטל שמיועד לצעירים, שהוא אונליין לגמרי, לאנשים שלא רוצים ממירים ובחבילות מחיר מאד אטרקטיביות".
חבילות הטלוויזיה החדשות של HOT מבוססות על ה-VOD של החברה אך לא כל התכנים ב-VOD יעלו אוטומטית ל-Next. החברה מתחייבת להעלות מיד תכנים מבוקשים כמו פרקים של משחקי הכס.
את Next ניתן להסביר בכך ש-HOT סובלת מנטישה עקבית בשנים האחרונות במוצר הטלוויזיה שלה, וכן לאור צמיחה וכניסת של פתרונות אונליין חדשים לשוק הישראלי: סלקום TV, נטפליקס ולאחרונה גם אמזון פריים. HOT מצפה להגיע לעשרות אלפי לקוחות בשירות החדש בשנה הראשונה מהשקתו. "בדרך כלל, בעולם, מי שמייצר חבילה כזו היא לא השחקנית הכי גדולה בענף", אמרה גרנות גולדשטיין.
האם מוצר זה מתאים להגדרה של חדשנות מפריעה?
המוצר החדש של HOT משיקה מוצר טלוויזיה אינטרנטי - בלי ממיר, חבילה מוזלת.
Next - מותג הטלוויזיה חדש - מיועד לקהלים צעירים. ניתן יהיה לצפות בתכנים באמצעות מחשב, סמארטפון או טאבלט.
27.3.2017
דרמה בעולם הטלוויזיה. חברת הכבלים HOT מכריזה כעת על נקסט (Next) - מותג טלוויזיה חדש. המוצר החדש פונה לצעירים, סטודנטים ולקוחות בלי טלוויזיה - אנשים שכיום אינם מנויים לפלטפורמה רב ערוצית והסיכוי שיצטרפו לחבילה רב ערוצית מלאה הוא נמוך. HOT משיקה את Next עם שתי חבילות מוצרים, חבילה תוכן ישראלית בשם Next IL וחבילת תוכן זרה בשם Next Global, כל אחת במחיר של 49 שקל וניתן לרכוש את שתיהן במחיר מוזל של 69 שקל לחודש.
חבילות הטלוויזיה החדשות מיועדות כאמור לקהלים צעירים. ניתן יהיה לצפות בתכנים באמצעות מחשב, סמארטפון או טאבלט. כמובן שלקוחות מתוחכמים יכולים "להזרים" את התכנים לטלוויזיה בסלון אך זו אינה מטרת החבילה.
"בשנה וחצי האחרונות עשינו הרבה ניסיונות בעולם האונליין והעלינו תכנים באופן מסודר ל-ynet ול-youtube והגענו למיליוני צפיות באונליין", הסבירה מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין על המהלך.
"יש בישראל כ-19% מהאוכלוסיה שאין להם טלוויזיה רב ערוצית והם יכולים להיות צופים שלנו (נתון זה אינו כולל ערבים וחרדים, א"ז). יצרנו עבורם מוצר דיגיטל שמיועד לצעירים, שהוא אונליין לגמרי, לאנשים שלא רוצים ממירים ובחבילות מחיר מאד אטרקטיביות".
חבילות הטלוויזיה החדשות של HOT מבוססות על ה-VOD של החברה אך לא כל התכנים ב-VOD יעלו אוטומטית ל-Next. החברה מתחייבת להעלות מיד תכנים מבוקשים כמו פרקים של משחקי הכס.
את Next ניתן להסביר בכך ש-HOT סובלת מנטישה עקבית בשנים האחרונות במוצר הטלוויזיה שלה, וכן לאור צמיחה וכניסת של פתרונות אונליין חדשים לשוק הישראלי: סלקום TV, נטפליקס ולאחרונה גם אמזון פריים. HOT מצפה להגיע לעשרות אלפי לקוחות בשירות החדש בשנה הראשונה מהשקתו. "בדרך כלל, בעולם, מי שמייצר חבילה כזו היא לא השחקנית הכי גדולה בענף", אמרה גרנות גולדשטיין.
האם מוצר זה מתאים להגדרה של חדשנות מפריעה?
* השאלה נוספה בתאריך: 16-02-2019