במסגרת איסוף מידע לצורך פיתוח אסטרטגי בחברה בינלאומית לייצור מחשבים, מבקשים אנשי ההנהלה לדעת עד כמה מאפייני הצרכנים האמריקאים שונים מהצרכנים הישראלים. חשוב להם לאסוך מידע כגון: כמה קונים, מתי קונים, מי מקבל החלטות, איזו תכונות חשובות להם, עד כמה מרוצים מהשירות, אילו מותגים הם מכירים וכדומה. איזה שיטת מחקר מתאימה ביותר למטרה זו?
במסגרת איסוף מידע לצורך פיתוח אסטרטגי בחברה בינלאומית לייצור מחשבים, מבקשים אנשי ההנהלה לדעת עד כמה מאפייני הצרכנים האמריקאים שונים מהצרכנים הישראלים. חשוב להם לאסוך מידע כגון: כמה קונים, מתי קונים, מי מקבל החלטות, איזו תכונות חשובות להם, עד כמה מרוצים מהשירות, אילו מותגים הם מכירים וכדומה. איזה שיטת מחקר מתאימה ביותר למטרה זו?
* השאלה נוספה בתאריך: 12-06-2019