diesel knocking נגרם מהכנסה מוקדמת מדי של הדיזל וגורם לעליית לחץ משמעותית בצילינדר
Yakir Elmoalem0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
במקרה ה- גדול מדי, כמות הדלק אשר מצטבר בצילינדר לפני ההצתה גבוה יותר. לכן, כאשר ההצתה מתרחשת במקומות רבים, קצב הבעירה אחרי ההצתה בשלב של Premixed combustion גדול מדי. כתוצאה מכך, הלחץ בצילינדר עולה מהר מאוד ומגיע לערכים גבוהים מדי. התופעה עלולה להיות מלווה בצלילים אשר דומים לנקישות במנועי בנזין. לכן, לעתים לתופעה זאת קוראים "Diesel Knock".