חוקרת בחנה את הקשר בין עמדות כלפי המרצה וכמות הזמן שאדם לומד לבחינה. השערתה היא שככל שלאדם יש
עמדות שאוהדות יותר את המרצה )ATTITUDE ,)זמן הלימוד שלו )TIME )יגדל. יחד עם זאת, היא שיערה
שישנו משתנה ממתן, והוא רמת הקושי של הקורס )DIFFICULTY .)היא הריצה רגרסיה הירארכית לבדיקת
ההשערה, ובדקה אם אפקט המיתון הוא מובהק באמצעות מבחן סובל )TEST SOBEL .)
האם החוקרת עשתה את הניתוח כראוי?
חוקרת בחנה את הקשר בין עמדות כלפי המרצה וכמות הזמן שאדם לומד לבחינה. השערתה היא שככל שלאדם יש
עמדות שאוהדות יותר את המרצה )ATTITUDE ,)זמן הלימוד שלו )TIME )יגדל. יחד עם זאת, היא שיערה
שישנו משתנה ממתן, והוא רמת הקושי של הקורס )DIFFICULTY .)היא הריצה רגרסיה הירארכית לבדיקת
ההשערה, ובדקה אם אפקט המיתון הוא מובהק באמצעות מבחן סובל )TEST SOBEL .)
האם החוקרת עשתה את הניתוח כראוי?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2019