2. במחקר שמבוסס על התיאוריה של בחירת צרכנים (Consumer Choice Theory) סטודנטית מעוניינת להוכיח שבקניית מוצרים בעלי ערך חברתי-סביבתי, כמו מוצרים שמיוצרים על-ידי בעלי מוגבלות או מוצרים ממוחזרים, מעורבות החלטות לא רציונליות. לשם כך היא פיתחה שאלון חדש ובו 18 פריטים למדידת נכונות לשלם עבור מוצרים כאלה. להלן התהליך שבו היא עשתה זאת: ראשית היא ערכה ראיונות בקרב צרכנים כדי לזהות הבחנה בין סוגי מוצרים, וממנו היא פיתחה רשימת דוגמאות של מוצרים מסוגים שונים ואת סולם המחירים שיוצג לנחקרים. לאחר פרי-טסט (pre-test) ותיקונים בשאלון, היא העבירה את השאלון למדגם מקרי גדול (N=412) ומייצג של צרכנים בגילאים 20-65. היא בדקה את מהימנות השאלון, ונמצא שאלפא של קרונבך היא 0.82. בניתוח גורמים מגשש, נמצאו שלושה גורמים – באחד 10 פריטים בעלי ערך סביבתי, בשני 7 פריטים בעלי ערך חברתי, ובשלישי פריט אחד. המתאם בין גורמים 1 ו-2 היה 0.8. לגורם 1 הייתה מהימנות 0.85 ולגורם 2 מהימנות 0.81.
ג. כיצד מאופיין מערך המחקר של הסטודנטית בארבעת הרכיבים האסטרטגיים לבחירת אסטרטגיה במחקר משולב?
2. במחקר שמבוסס על התיאוריה של בחירת צרכנים (Consumer Choice Theory) סטודנטית מעוניינת להוכיח שבקניית מוצרים בעלי ערך חברתי-סביבתי, כמו מוצרים שמיוצרים על-ידי בעלי מוגבלות או מוצרים ממוחזרים, מעורבות החלטות לא רציונליות. לשם כך היא פיתחה שאלון חדש ובו 18 פריטים למדידת נכונות לשלם עבור מוצרים כאלה. להלן התהליך שבו היא עשתה זאת: ראשית היא ערכה ראיונות בקרב צרכנים כדי לזהות הבחנה בין סוגי מוצרים, וממנו היא פיתחה רשימת דוגמאות של מוצרים מסוגים שונים ואת סולם המחירים שיוצג לנחקרים. לאחר פרי-טסט (pre-test) ותיקונים בשאלון, היא העבירה את השאלון למדגם מקרי גדול (N=412) ומייצג של צרכנים בגילאים 20-65. היא בדקה את מהימנות השאלון, ונמצא שאלפא של קרונבך היא 0.82. בניתוח גורמים מגשש, נמצאו שלושה גורמים – באחד 10 פריטים בעלי ערך סביבתי, בשני 7 פריטים בעלי ערך חברתי, ובשלישי פריט אחד. המתאם בין גורמים 1 ו-2 היה 0.8. לגורם 1 הייתה מהימנות 0.85 ולגורם 2 מהימנות 0.81.
ג. כיצד מאופיין מערך המחקר של הסטודנטית בארבעת הרכיבים האסטרטגיים לבחירת אסטרטגיה במחקר משולב?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2019