מתוך כלכליסט:
"יצרניות המזון הפנימו: שווה לרכוב על גל תחליפי הבשר. דנונה, היינץ וברגר קינג הן רק חלק מהענקיות שמסיטות את המיקוד שלהן לפיתוח מוצרים מהצומח. להערכתן, הן יוכלו לנגוס בכ־35 מיליארד דולר משוק הבשר, ששוויו 270 מיליארד דולר. מ"פואה גרה" עשוי אגוזי קשיו ועד לשרימפס מזויפים המיוצרים מאצות, שפע של תחליפים מהצומח השתלטו על מדפי הסופרמרקטים. הם מושכים לקוחות מסיבות שונות: חלקם מנסים להפחית את צריכת הבשר מסיבות בריאותיות בעוד אחרים דואגים לרווחת החיות ומוטרדים מהנזק הסביבתי. אלו רומזים על שינוי מקיף בתעשיית המזון, וגם החברות הגדולות מפנימות זאת..... חברות המזון אמנם ממהרות לקחת חלק באקשן, אך הן מתמודדות עם תחרות הולכת וגוברת מצד מותגים חדשים שמשיקות חברות סטארט־אפ שהקדימו אותן בהשקת תחליפי בשר מהצומח: בעזרת מימון מקרנות הון סיכון, החברות הללו נעזרו בטכנולוגיה כדי לנתח את המבנה המולקולרי של המזונות וליצור גרסאות מהונדסות שמבטיחות להיות דומות לדבר האמיתי, בעזרת חלבון מהצומח. החברות הללו גם משיקות מותגים חדשים בקצב מסחרר תוך שימוש בשיווק דיגיטלי ושותפויות עם מסעדות. חברות המזון הגדולות מתקשות לעתים ליצור מותגים חדשים, ולכן נסמכות לא פעם על רכישות כדי להוסיף מותגים למלאי שלהן". כלכליסט, 26/5/19
לאור הנלמד בנושא סביבה אלו סקטורים המוזכרים בכתבה זו משפיעים על יצרניות המזון?
מתוך כלכליסט:
"יצרניות המזון הפנימו: שווה לרכוב על גל תחליפי הבשר. דנונה, היינץ וברגר קינג הן רק חלק מהענקיות שמסיטות את המיקוד שלהן לפיתוח מוצרים מהצומח. להערכתן, הן יוכלו לנגוס בכ־35 מיליארד דולר משוק הבשר, ששוויו 270 מיליארד דולר. מ"פואה גרה" עשוי אגוזי קשיו ועד לשרימפס מזויפים המיוצרים מאצות, שפע של תחליפים מהצומח השתלטו על מדפי הסופרמרקטים. הם מושכים לקוחות מסיבות שונות: חלקם מנסים להפחית את צריכת הבשר מסיבות בריאותיות בעוד אחרים דואגים לרווחת החיות ומוטרדים מהנזק הסביבתי. אלו רומזים על שינוי מקיף בתעשיית המזון, וגם החברות הגדולות מפנימות זאת..... חברות המזון אמנם ממהרות לקחת חלק באקשן, אך הן מתמודדות עם תחרות הולכת וגוברת מצד מותגים חדשים שמשיקות חברות סטארט־אפ שהקדימו אותן בהשקת תחליפי בשר מהצומח: בעזרת מימון מקרנות הון סיכון, החברות הללו נעזרו בטכנולוגיה כדי לנתח את המבנה המולקולרי של המזונות וליצור גרסאות מהונדסות שמבטיחות להיות דומות לדבר האמיתי, בעזרת חלבון מהצומח. החברות הללו גם משיקות מותגים חדשים בקצב מסחרר תוך שימוש בשיווק דיגיטלי ושותפויות עם מסעדות. חברות המזון הגדולות מתקשות לעתים ליצור מותגים חדשים, ולכן נסמכות לא פעם על רכישות כדי להוסיף מותגים למלאי שלהן". כלכליסט, 26/5/19
לאור הנלמד בנושא סביבה אלו סקטורים המוזכרים בכתבה זו משפיעים על יצרניות המזון?
* השאלה נוספה בתאריך: 15-09-2019