בגיר אוטומטי מסוג "טיפטרוניק" ניתן להעלות ולהוריד הילוכים ע"י דחיפה או משיכה של ידית ההילוכים. ברכב אחד - דחיפת הידית קדימה מעלה הילוך ומשיכת הידית אחורה מורידה הילוך, ואילו ברכב אחר - הפעולה היא הפוכה. איזה תכנון הוא עדיף?
בגיר אוטומטי מסוג "טיפטרוניק" ניתן להעלות ולהוריד הילוכים ע"י דחיפה או משיכה של ידית ההילוכים. ברכב אחד - דחיפת הידית קדימה מעלה הילוך ומשיכת הידית אחורה מורידה הילוך, ואילו ברכב אחר - הפעולה היא הפוכה. איזה תכנון הוא עדיף?
* השאלה נוספה בתאריך: 24-01-2020