Shuvi Kalmanoviz1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 100
משהו לא ברור לי אתה מדבר על עומס קריעה זאת אומרת מתי שהחוט נקרע אז בעצם צריך למצוא את חוזק החוט שקרע. אז לפי ההגיון לוקחים את העומס המותר (שהוא פלוס המקדם אחרת הוא לא היה מותר) ומחלקים אותו במקדם ומגלים את חוזק החוט לקריעה.
Dave Silverman3 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
בכבלים להרמת מטענים יש שני מקדמי ביטחון, מקדם שנתן היצרן והוא כבר מחושב בעומס העבודה המותר, מקדם נוסף שקבעו התקנות.
6 מטענים, 10 הרמת אדם.
לכן תשובה ב׳ היא הנכונה.
Matan Sayir0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 325
מקדם ביטחון = עומס קריעה
——————-
ע.ע.ב
מיכאל ניר0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 481
עומסים וחוזק החבל:
לחבלים יש עומסי קריעה ועבודה מוגדרים.
עומס קריעה – הוא העומס תחתיו החבל ייקרע.
עומס עבודה - הוא העומס תחתיו ייגרם לחבל נזק מינימלי בעבודה לאורך זמן.
היחס בין עומס הקריעה לעומס העבודה הוא בד"כ 6\1 .
לדוגמא: עומס העבודה של חבל בעל עומס קריעה של 1200 ק"ג יהיה 200 ק"ג.
מיכאל עזרתי0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
1)ע.ע.ב= D בריבוע ×8 קוטר=D
2)ע.ע.ב = עומס קריעה לחלק מקדם ביטחון (6/10)