תשובה 4 היא הנכונה. המטען הגנטי של החיה בא לידי ביטוי במוכנות ביולוגית ללמידה של קשרים מסוימים ובמגבלות ביולוגיות בהתניה קלאסית (כדוגמת סלידה נלמדת מטעם) ובהתניה אופרנטית (כדוגמת סחף אינסטינקטיבי) ולכן מסיח 1 אינו נכון. אמונות מוקדמות היא תופעה במסגרתה משימות הלימוד נוגעות לאמונות קודמות של הלומד וכתוצאה מכך, הלמידה מערבת תהליכים נוספים מלבד אסוציאציה בין גירויים, ולכן מסיח 2 שגוי. גם מסיח 3 אינו נכון, משום שחשיפה מוקדמת לגירוי הנלמד מפחיתה את מהימנות יכולת הניבוי שלו את הופעת הגירוי הבלתי מותנה ולכן פוגעת בתהליך הלמידה. מודעות החיה לתהליך הלמידה אינה מוכרת כגורם המתערב בתהליכי הלמידה, לכן התשובה הנכונה היא 4.