תשובה 4 היא הנכונה. פיאז'ה תיאר את ההתפתחות הקוגניטיבית של הילד כתהליך פעיל, שבמהלכו הילד מגבש כלים להבנת העולם שסביבו. תהליך זה מתרחש באמצעות הסתגלות (adaptation), המורכבת משני תתי-תהליכים: הטמעה (Assimilation) והתאמה (Accommodation), מסיח 1. פיאז'ה טען כי ההתפתחות מדורגת ומורכבת משלבים הנבדלים זה מזה איכותית. כל שלב כולל יכולות אותן לא היה הילד מסוגל לבצע בשלב קודם. לדוגמא, בתום השלב הסנסו-מוטורי מושגת היכולת של קביעות אובייקט, מסיח 3. על אף שקצב ההתפתחות שונה בין ילדים שונים, השלבים הם אוניברסאליים וכל הילדים יעברו אותם באותו הסדר, מסיח 2. תרגול אינו יכול להאיץ משמעותית את המעבר בין השלבים השונים, מאחר וההתפתחות תלויה גם בבשילה קוגניטיבית שאינה ניתנת להאצה ולכן תשובה 4 היא הנכונה (מאחר והוא כולל טענה שאינה נכונה).