תשובה 4 היא הנכונה. תיאוריית ההתפתחות הקוגניטיבית של פיאז'ה בנויה משלבים, כאשר בכל אחד מהם מתרחש שינוי איכותי ביכולותיו הקוגניטיביות של הילד. בכל שלב הילד רוכש יכולות חדשות הנסמכות על היכולות שרכש קודם, ולא ניתן לדלג על שלב או לעבור אותם בסדר שונה. התיאוריה הפסיכו-חברתית של אריקסון מתארת את מהלך החיים כרצף של שמונה שלבים, שכל אחד מהם מתאפיין בקונפליקט מרכזי אחר עמו האדם מתמודד. התמודדות מוצלחת עם שלב אחד תצייד את האדם בכלים להתמודדות טובה יותר בבא אחריו. תיאוריית ההתפתחות הפסיכו-סקסואלית של פרויד בנויה גם היא משלבים, אשר עוסקים בדרכים השונות בהן הילד מספק את דחפיו היצריים לאורך ההתפתחות. תיאוריית הלמידה החברתית מקורה בגישה ההתנהגותית. התיאוריה מדגישה שינוי התפתחותי בהתנהגות אשר מושפע מחיקוי (Modeling) וחיזוקים מהסביבה. שינויי התנהגות אלה ממשיכים להתעצב לכל אורך החיים כתוצר של חשיפה למודלים, ולכן זו אינה תיאוריה של שלבים כי אם תיאוריה של התפתחות רציפה.