תשובה 2 היא הנכונה. במהלך תהליך למידת אוצר המילים מתרחשות שגיאות קיטוע (segmentation)- טעויות בזיהוי הגבולות בין מילים במשפט, המתרחשות מכיוון שהילד אינו לומד מילים בנפרד, אלא צריך לחלץ אותן מתוך משפטים, מסיח 1. שגיאה נוספת בתהליך למידת מילים מוקדמות היא צמצום יתר (under extension)- הילד מייחס למילה משמעות צרה מדי (למשל, משתמש במילה פרי רק כדי לציין בננה), מסיח 3. ניגוד לקסיקלי (lexical contrast)- היא טעות נוספת שילדים עושים במהלך תהליך למידת מילים. טעות זו נובע מכך שילדים נוטים להניח שמילים לא מוכרות אינן מסמנות דברים שכבר יש להם תווית. הילד בעצם מניח שלא ייתכנו שתי מילים שיש להן אותה משמעות. הסדרות יתר (overregularization)- הן טעויות הנובעות מכך שהילד מתחיל להחיל צורות סדירות גם על שמות עצמם ופעלים חריגים. עם זאת, טעויות מסוג זה אינן מהוות חלק מתהליך למידת אוצר המילים אלא מכשול בתהליך למידת הכללים הדקדוקיים ולכן הכתוב במסיח 2 שגוי, והוא התשובה הנכונה.