תשובה 2 היא הנכונה. צורנים דקדוקיים הם יחידות לשוניות שאין להן משמעות כשלעצמן, אך הן משנות את המשמעות של מילים: תחיליות, סופיות, פעלי עזר, הטיות, מילות יחס ועוד. הסדר שבו רוכשים פעוטות צורנים דקדוקיים אינו קשור לתכיפות שבה הם שומעים אותם, מסיח 1. נראה כי שלושה גורמים שולטים בסדר הרכישה: המורכבות המבנית והדקדוקית- צורנים שיוצרים את השינוי הפשוט ביותר במבנה נלמדים קודם (על כן תשובה 2 היא הנכונה); המורכבות הסמנטית- רעיונות פשוטים סמנטית, כמו למידת הווה,ילמדו קודם לפעלים בגוף שלישי; התכונות הפונולוגיות- צורנים שקל להבחין בהם, כמו הברות שלמות או מודגשות, נלמדים קודם. מסיח 3 אינו נכון מאחר ומידת החשיפה אליהם כיחידות נפרדות אינה מתפקדת כגורם המשפיע על סדר הרכישה. מסיח 4 שגוי גם כן מאחר וכאמור, קיימת חשיבות לגורמים שונים בשפה המשפיעים על סדר הרכישה של הצורנים אצל ילדים.