תשובה 2 היא הנכונה. בשלב המילה האחת המילה יכולה להיות תווית לכינוי אובייקט, אדם, או פעולה, כאשר עבור התינוק היא יכולה להביע רעיון מופשט יותר. למשל כשילד אומר את שם האם, יכול להיות שהוא מנסה להביע משהו שקשור באם דרך אמירת שמה, ולאו דווקא לפנות אליה. מסיח 1 אינו נכון מאחר והמשחק הקולי זהו השלב בו נראה כי התינוק רק מתנסה בטווח היכולות הקוליות שלו, ומפיק צלילים שונים- על כן לא ניתן להגיד כי בשלב זה ישנה יכולת השמת משמעות לצלילים אותם הוא משמיע. מסיח 3 שגוי מאחר ומשמעותו של דיבור טלגרפי היא צירוף של שתי מילים יחד, כאשר המשפטים יורכבו לרוב משמות עצם, פעלים ושמות תואר, ולא יכללו מילות יחס או מילות חיבור. החשיבות בשלב זה נעוצה ביכולת לחבר מילים יחדיו ולא במשמעות הניתנת לכל מילה (מאחר ויכולת זו הושגה עוד קודם לכן, בשלב המילה האחת). מסיח 4 אינו נכון מאחר ותהליך המיפוי המהיר עוסק בתהליך שבו ילד קטן משתמש ברמזים מההקשר של המילה כדי לנחש ניחוש בדבר המשמעות שלה ולא ביכולת שלו לשייך לה משמעות בעצמו.