תשובה 3 היא הנכונה. פיאז'ה טען כי ההתפתחות מדורגת ומורכבת משלבים הנבדלים זה מזה איכותית. כל שלב כולל יכולות אותן לא היה הילד מסוגל לבצע בשלב קודם. ההישג המרכזי של השלב הסנסורי-מוטורי הוא תפיסת קביעות אובייקט - הכרה בקיומו של אובייקט גם כשהוא אינו נראה, תשובה 3. אמנם במהלך שלב זה התינוק מתחיל לפתח את מושג העצמי ואת היותו סוכן פעולה בעל השפעה ובמסגרת זאת יוצר רצפי פעולה מכווני פעולה, מסיח 1, וחוקר וריאציות שונות של התנהגות, מסיח 2, אך התנהגויות אלה אינן נחשבות להישג המרכזי של השלב. מסיח 4 מתייחס ליכולת המתפתחת בשלב הקדם אופציונאלי ולכן גם הוא אינו נכון.