תשובה 4 היא הנכונה. מסיח 2 נכון כיוון שבנדורה הדגיש את התהליכים הקוגניטיביים כגורמים לפסיכופתולוגיות. תגובות שאינן סתגלניות נלמדות דרך התנסות וצפייה במודלים. בנוסף, לפי בנדורה להיווצרות של פסיכותולוגיה תורמות גם ציפיות והערכות עצמיות מוטעות חולה המאמין שקרבה גורמת כאב ומגיב באיבה לניסיונות התקרבות אליו, מביא לדחייה של אחרים ממנו, ובכך הוא מקבל אישור לאמונתו שקרבה אכן מובילה לכאב. מסיח 3 נכון מאחר וע"פ דולרד ומילר, הנוירוזה מייצגת ביטוי של קונפליקטים נלמדים. בעקבות עונש שהטילו ההורים, מתפתח דחף פחד נרכש לגבי גירויים מסוימים, והילד מתנסה בקונפליקט התקרבות - הימנעות (הרצון לבטא כעס אך פחד לעשות זאת). מסיח 1 שגוי מאחר ולפי סקינר, פסיכותולוגיה היא התנהגות בלתי מסתגלת המבוססת על קושי להסתגל למערכת מסוימת של חיזוקים ועונשים. התיאוריה של סקינר אינה מתייחסת כלל לצרכי הילד, אלא למערכת החיזוקים אותה הוא מקבל.