על פי תיאוריית השימושים והסיפוקים הנמען מחליט למה הוא נחשף ובאיזו מידה, ומגייס את התקשורת על מנת לספק את צרכיו, הגישה עוסקת במקורות חברתיים ופסיכולוגיים, צרכים וסיפוקם, ציפיות, תקשורת ההמונים ומקורות אחרים, והשלכות שאינן מכוונות
על פי תיאוריית השימושים והסיפוקים הנמען מחליט למה הוא נחשף ובאיזו מידה, ומגייס את התקשורת על מנת לספק את צרכיו, הגישה עוסקת במקורות חברתיים ופסיכולוגיים, צרכים וסיפוקם, ציפיות, תקשורת ההמונים ומקורות אחרים, והשלכות שאינן מכוונות
* השאלה נוספה בתאריך: 09-02-2021